fredag den 11. januar 2013

Endnu en torsketur.

Fik lokket min gamle fiskekammerat Kim med på tur, det var ved at være år siden vi havde været ude og fiske sammen sidst, så det var rigtigt hyggeligt. Kim var godt nok lidt bekymret om vi nu kunne holde varmen i nordenvind og minusgrader...ikke noget problem, jeg har da fået oliefyr i den nye båd....og vi kan fiske ud af vinduerne :-) Det var nu ikke nemt at lande fiskene igennem det lille hul, så vi valgte hurtigt at gå ud på den kolde bagperron. Inden jeg overhovedet var kommet i gang havde Kim smækket 3 stk. 2 kilo`s torsk i Igloo boksen og jeg kom bagud fra start...jeg nåede aldrig at hente ham :-( Der var igen masser af fisk, men de var svære at få til at hugge. Lillebælt har aldrig fisket godt i nordenvind. Dagens topscorer blev igen min hjemmestøbte grønne UV hale med 40 gram hoved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar