lørdag den 29. januar 2011

Møg bil


Så laver Sorentoen ballade igen, 1/2 liter meget sort olie under bilen, på mine næsten nye fliser :-(
Så på værksted ....igen, grrr
Lige efter jul fik den en nye gaspedal som var slidt....den er elektronisk og slidt i kulbanerne....så når jeg trådte på bremsen steg omdr. til 1300-1400...ikke særligt smart når det er med automat gear :-(

Turen efter torsk flytter jeg til næste weekend, kunne godt låne en trækker, men nu ligger der lige noget arbejde som jeg ligeså godt kan få fra hånden imorgen.
Men ellers en fin dag, vi blev rendt over ende hos Bøge idag...så går 4 timers vagt hurtigt og jeg har fået lov til at bestemme menu`en til aften...fordi det er min Føs`da , he,he
Så der blev lige afhentet menu nr. 3 fra Sushi baren i Kolding og så en 1/2 liter øl til at skylle wasabien ned med.
Og så kan jeg slutte aftenen på sofa`n med et par glas af den whiskey jeg fik af ungerne i gave :-)

3 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen :)
    Du har meget glæde af den bil hva... ik så fedt..

    SvarSlet
  2. Hey Claus.

    Først og fremmest. Et stort tillykke med fødselsdagen.Menuen ser lækker ud.Ærgeligt at vi ikke kunne komme afsted i dette dejlige vejr.Men der kommer jo heldigvis flere gode fiskedage.
    Med den vejrudsigt,henter jeg båden hjem næste weekend. Ses.

    SvarSlet
  3. Tak til jer begge...kom lidt sent igang idag, det var nogle STORE glas jeg fandt frem igår :-)
    Skulle have fri hele næste weekend så det bliver nok der der satses.

    SvarSlet