søndag den 17. oktober 2010

Så er handicap traileren klar.


Jeg skulle nok have brugt det gode vejr til en fisketur, men synes jeg havde så mange løse ender.
Fik så samlet båden og traileren færdig, fik gang i oliefyret så det er klar til uge 44 & 45 hvor jeg håber at kunne begynde at afspadsere de omkring 100 timer jeg har optjent de sidste 2 1/2 måned. Så skal der fiskes tyndt i hjemmevandet :-)

Som i måske bemærker så er der sat et ekstra øje i båden, istedet for at forhøje et typegodkendt tårn har jeg valgt at sætte et nyt øje 28 cm længere nede, det betyder også at båden ikke går så højt op når den bliver trukket op. Nu er jeg så spændt på om det bliver nemmere at styre alene på slæbestedet i sidevind....det havde jeg store problemer med før og resulterede i et par grimme gelcoatskrammer :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar