fredag den 8. oktober 2010

Bilen synet


Så fik jeg endelig tid til at få bilen synet. Har haft lidt bøvl med den den seneste tid. Det væltede ud med sort røg under acceleration + den manglede trækkraft.
2 forskellige værksteder har forsøgt at få bugt med det uden held.
Første værksted ( Kia i Vejen) afblændede min EGR ventil...det hjalp et pr. mdr. så var den gal igen. Andet værksted lavede bare 180.000 km eftersyn ( Kia Flensborg) det hjalp heller ikke. Så Bøge`s biler har haft den i en uges tid mens jeg var på øvelse og fandt ud af at intercoolerslangen var rådnet og trak falsk luft. Det hjalp så en uges tid og så var den gal igen...det var så den anden del af intercoolerslangen som var skudt af og væltet over i ventilator remmen som havde slidt hul. Så ny slange igen.
Men nu kan den vel også holde de næste 2 år igen, nu skal jeg bare have samlet båden her i weekenden så jeg er klar til efter uge 44 hvor jeg ikke har andet end normale arbejdsdage og lidt pratikanter på programmet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar